Ons punten en waarderingssysteem.
Wij werken met uitgebreide en gedetailleerde checklijsten. Gegroepeerd in service criteria, zoals: de bereikbaarheid, het exterieur, de entree, de reservering, de ambiance, het eten, de bediening, de faciliteiten, de hygiëne, et cetera. Het ene criterium heeft ten opzichte van de andere een hogere of lagere waardering, al naar gelang de belangrijkheid.
Tevreden klanten
Checks en double checks, zijn een uitstekend middel om er voor te zorgen dat uw klanten altijd tevreden zijn. Keer na keer. Die orde van de dag, waardoor zaken wel eens mis gaan, kan worden voorkomen. Simpel door de checks uit te besteden aan mensen die het vak net zo goed beheersen als de ondernemer zelf. Die zelf ook ondernemer zijn geweest en dus ook die lastige orde van de dag kennen. Het zijn de partners zelf die de checks uitvoeren. Kundig en professioneel.
Klanten die u voorgingen zijn ondermeer
Camille Oostwegel Chateauhotels; Dorint Amsterdam Airport; Hotel des Indes; Landgoed de Klinze; Mercure Hotels; Mondriaan College Den Haag; Novotel; Parkhotel Den Haag; Pullman Eindhoven Cocagne; Sofitel; Steigenberger Kurhaus Hotel |